i l o v e y o u :]

pastel*.゜


Entry About Tutorial Friends Follow D'Board


  • NO HARSH WORDS. NO NEGATIVE MINDS. NO COPY PASTE. APPRECIATED THAT !


owner

Contact Me

Iklan. Click click.
11:58 PM | 2 Bow(s)






         Assalumualaikum, haaaa hari ni asyik dok belek2 edit blogskin je. Sampai malas nk update post. hehe. Nampak gambar bawah ni.? Pemalas perempuan ni nak update post baru. Asyik repair blogskin je . Isshhh. tapi jangan tergoda pula dengan gambar bawah ni. Haaa ni lah tuan dia. Hensem kan.? ..............Ehh comel. hahaaha 













          Dan dan aku baru terfikir something. Maybe akan datang next week or soon soon. Hek hek. Aku nak buat tutorial................. .................... OPPSS! Bukan tuto pasal blog dah ok. Sebab dah ramai yg pro pasal tuto blog. Semua dah tunjuk bakat. So, aku nak tunjuk bakat juga. Insyallah, bakat apa.? Nantikan! Episod seterusnya. cehhh. 





          Aku nak buat tuto edit photo macam2 gaya dan style. Since aku minat edit2 gambar ni, aku selalu post dekat IG  Tapi tu dalam ig lama masa "xsummerdaisy" sekarang dah kena hacked. So update dekat Ig baru jela. Edit photo style ala2 mcm gambar bawah ni. Haaa  Tak tahu laa sesape yg berminat nak edit mcm gambar aku edit ni. Tapi aku edit selalu objek guna diri sendiri. hehe tak suka guna pandangan dari luar atau objek org lain. Objek diri sendiri dah puas. :D









          Tunggu aku update KALAU RAJIN untuk tunjuk tuto edit macam gambar atas ni. Tapi actually banyak laa styl2 edit aku buat. Cuma ...... tunggu jela. Hehe 


"Thank You Listening"




2 Comments:

Blogger Rubiatul Adawiyah said...

amboi blog dy.. canggih sungguh.. kita pon tak tau nak tekan mana tadi awak oii.. hee. :D

February 13, 2014 at 10:20 AM  
Blogger Sephia Lee said...

Hehe susah nak nampak ea.? Thank you Rubiatul :D

February 13, 2014 at 7:42 PM  

Post a Comment

2 Comments:

Blogger Rubiatul Adawiyah said...

amboi blog dy.. canggih sungguh.. kita pon tak tau nak tekan mana tadi awak oii.. hee. :D

Blogger Sephia Lee said...

Hehe susah nak nampak ea.? Thank you Rubiatul :D


Post a Comment